duminică, 14 martie 2010

Nemeritat

Chiar daca uneori avem senzatia ca Dumnezeu ne-a parasit, nu e deloc asa. Dumnezeu nu ne paraseste. Poate priveste lucrurile din umbra, dar El mereu se afla la carma vietii noastre. Chiar si cand se intampla ceva ce noi consideram a fi rau, El e acolo, gata sa ne dea putere sa mergem mai departe. Chiar si cand pacatuim, cu voia sau fara voia noastra, El nu se indeparteaza. Chiar si cand nu-L vrem in viata noastra, El ne vrea.

Spune un verset din 1 Samuel 12:22 - Domnul nu va parasi pe poporul Lui, din pricina Numelui Lui celui mare, caci Domnul a hotarat sa faca din voi poporul Lui.

Domnul nu e langa noi pentru ca suntem prea buni si am castigat asta prin meritele noastre, nu e langa noi pentru ca neprihanirea noastra ne indreptateste, ci nu ne paraseste pentru ca ne-a fagaduit asta, pentru ca a hotarat ca fiecare dintre noi sa fie numit copilul Lui. A hotarat sa fie Tatal nostru...

5 comentarii:

Lacramioara spunea...

Nu ,Dumnezeu nu ne paraseste niciodata,noi avem senzatia aceasta datorita indepartarii noastre de El.Atunci cand credem ca ne-a parasit,de fapt El ne tine in brate.Trebuie sa invatam sa avem aceasta certitudine.

Claudiu spunea...

Totusi Dumnezeu pe unii dintre noi "ne leapada". Domnul I-a spus lui Samuel despre Saul: L-am lepadat. Domnul este liber sa aleaga ce sa faca.

simgramancri spunea...

E adevarat ca intr-un final unii dintre noi suntem lepadati. Saul nu a fost lepadat ca om, ci ca imparat. Nu a fost lepadat initial de la mantuire, ci doar de la tronul imparatesc. Din pacate pentru el ajunsese sa isi doreasca prea mult tronul, neglijand astfel relatia cu Tatal. De altfel, povestea lui imi aminteste de povestea lui Ivan cel Groaznic, tarul rus ce ajunsese sa creada ca el poate sa faca lucrarea lui Dumnezeu, ca el era in locul lui Dumnezeu pe Pamant. Dumnezeu l-a iubit pe Saul, chiar si dupa ce acesta a cazut.

Claudiu spunea...

De unde stii ca l-a iubit pe Saul dupa ce nu a mai fost imparat?
Eu am gasit diferit: Dacă va face răul, îl voi pedepsi cu o nuia omenească şi cu lovituri omeneşti; dar harul Meu nu se va depărta de la el, cum l-am depărtat de la Saul, pe care l-am îndepărtat dinaintea ta. Ci casa ta şi împărăţia ta vor dăinui veşnic înaintea Mea, şi scaunul tău de domnie va fi întărit pe vecie. 2 Samuel 7:12-16.

simgramancri spunea...

Intr-un final, nu se termina harul Lui pentru fiecare dintre noi?